نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

پاسپورت دومینیکا و اقامت دائم دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۳ تا ۶ ماهه تا زمان اخذ پاسپورت دومینیکا، عدم نیاز به حضور فیزیکی و مدرک زبان و نداشتن شرایط پیچیده مانند سوابق مدیریتی می‌باشد. خارج از مزیتهای کشور دومینیکا که معمولا افراد را ترقیب به اقدام برای اخذ تابعیت این کشور می‌نماید، مهم‌ترین موضوع برای ایرانیان این است که دومینیکا تنها کشوری است که برای اعطا تابعیت و پاسپورت (طی پروسه کوتاه مدت) برای ایرانیان تشکیل پرونده می‌دهد و ایرانی‌هایی که تنها دارای تابعیت کشور ایران هستند و برای تجارت بین المللی و سفرهای خارجی خود نیاز به تابعیت دوم و اخذ پاسپورت دوم دارند، گزینه دیگری برای انتخاب ندارند.

دلیل گرفتن اقامت و پاسپورت دومینیکا زندگی و اقامت در این کشور نیست، بلکه بدست آوردن پاسپورت کشوری است که به شما اجازه سفر به بسیاری از کشورها مانند انگلستان را بدون نیاز به اخذ ویزا میدهد.

با خرید پاسپورت دومینیکا می‌توانید بدون نیاز به درخواست ویزا و یا ایستادن در صف‌های طولانی سفارت‌خانه‌ها یا ارائه مدارک خاصی، بدون نیاز به ویزا سفر نمایید، هر لحظه و هر زمان. در حال حاضر تنها چندین کشور وجود دارند که امکان اخذ پاسپورت دوم بدون شرط اقامت فیزیکی دران کشورها وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

از عوامل مهم خرید خانه و شروع زندگی در ترکیه، شرایط مساعد بازرگانی در این سرزمین است. بسیاری از کسب و کارها در ایران به دلیل تحریم‌های جهانی، راکد شده اند و یا کاملا از بین رفته‌اند. بازرگانان می توانند در ترکیه به راحتی معاملات خود را با سرتاسر جهان داشته وکسب و کار خود را توسعه دهند. به طورکلی یکی از بهترین روش های مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری می باشد. چرا که کشور ترکیه از جمله کشورهایی است که به شدت به نیروی سرمایه‌گذار نیاز دارد. همانطور که پیش تر نیز درموردش صحبت کردیم یکی از ساده ترین روش های اخذ اقامت دائم کشور ترکیه، خرید ملک در این کشور است. دولت ترکیه از سالیان گذشته در فکر ایجاد شهرک ها، برج هاو آپارتمان هایی بوده که افراد بتوانند با خرید ملک در ترکیه، اقامت خود را دریافت نمایند. آیا می دانید!؟ یکی از دلایل مهم انتخاب ترکیه، هزینه پایین اجاره و قیمت آپارتمان استانبول، در مقایسه با ایران است که با این تفاسیر کیفیت زندگی می تواند به نسبت افزایش ‌یابد. اقتصاد ترکیه بسیار پویا است و این امر موجب رشد اقتصادی روزافزون این کشور شده است. در نتیجه مهاجران می‌توانند امیدوار به یافتن شغل مناسب در این کشور باشند و همچنین عدم نیاز به صدور ویزا برای ایرانیان، مورد دیگریست که موجب محبوبیت ترکیه نزد ایرانیان شده است. قوانین خرید ملک در ترکیه در سال ۲۰۲۲ تقریبا از سال ۲۰۱۵ قانون اخذ اقامت تر کیه با خرید ملک در این کشور به اجرا در آمده است. افراد مختلفی با خرید خانه در تر کیه می‌توانند اقامت این کشور را به دست بیاورند. اولین نکته‌ای که برای خرید ملک در ترکیه باید در نظر داشته باشید، این است که برای اخذ اقامت ترکیه ملک خریداری شده باید ارزشی معادل و یا بیشتر از ۲۵۰ هزار دلار و یا ۶۵۰ هزار لیر داشته باشد. با خرید خانه در تر کیه به ارزش ذکر شده، مالک می‌تواند برای خود و خانواده‌اش اقامت ۳ ساله اخذ کند و با تمدید این اقامت تا ۵ سال می‌تواند اقامت دائم تر کیه را برای خود و خانواده‌اش به دست آورد. یک نکته‌ی مهم که در مورد اقامت تر کیه باید در نظر داشت این است که در این پنج سال مالک خانه فقط یک سال اجازه زندگی در خارج از ترکیه را دارد در غیر اینصورت این قانون شامل حال او نمی‌شود. آیا می دانید!؟ افراد خارجی که در ترکیه ملک خریداری می کنند می توانند به راحتی مجوز اقامت کشور ترکیه را دریافت کنند به شرط آن که این اقامت در دوره‌های معینی تمدید شود. این افراد نه تنها برای خود بلکه برای خانواده خود نیز می‌توانند اقامت دائم ترکیه را اخذ کنند و از مزایای اقامت دائم ترکیه برای خانواده خود که شامل مواردی همون حق تحصیل رایگان است استفاده کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهريور 1401 | نظرات ()